Šmarjeta 66
8220 Šmarješke Toplice
Član Nadzornega odbora je dne 3. 11. 2024 podal odstopno izjavo, zato je potrebno skladno s Statutom Občine Šmarješke Toplice (Uradni list RS, št. 17/18 in 159/21) in Poslovnikom Občinskega sveta Občine Šmarješke Toplice (Uradni list RS, št. 27/18 in 46/24) imenovati nadomestnega člana nadzornega odbora do konca mandata 2022-2026.
Skladno z navedenim Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja Občine Šmarješke Toplice objavlja predmetni poziv za imenovanje nadomestnega člana.
Nadzorni odbor je najvišji organ nadzora javne porabe v občini.
Nadzorni odbor ima 3 člane. Člane nadzornega odbora imenuje občinski svet izmed občanov. Člani morajo imeti najmanj VI. stopnjo strokovne izobrazbe in znanje s finančno-računovodskega ali pravnega področja. Kandidate za člane nadzornega odbora občine predlaga občinskemu svetu komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja na pobudo svetnikov.
Člani nadzornega odbora opravljajo svoje naloge nepoklicno.
Člani nadzornega odbora ne morejo biti člani občinskega sveta, župan, podžupan, člani, direktor in uslužbenci občinske uprave ter člani poslovodstev javnih zavodov, javnih podjetij in občinskih skladov ter drugih organizacij, ki so uporabniki proračunskih sredstev občine.
V pisnem predlogu za člane nadzornega odbora mora predlagatelj posredovati naslednje podatke o kandidatu:
Občinski svet Občine Šmarješke Toplice bo na predlog Komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja imenoval predstavnika občine ustanoviteljice v svet zavoda.
Predlagatelji lahko predloge oddajo do vključno ponedeljka, 17. marca 2025, do 15. ure, osebno na sedežu občine v času uradnih ur ali po pošti na naslov Občina Šmarješke Toplice, Šmarjeta 66, Šmarješke Toplice, pri čemer se šteje, da je predlog pravočasen v kolikor prispe v sprejemno pisarno občine do ponedeljka, 17. marca 2025, do 15. ure.
Komisija bo upoštevala samo pisne predloge, ki bodo prispeli na naslov občine ali e-naslov do predpisanega roka